Despre fraierii de la ora de sport

2 Aug

Aseară…

m-am așezat confortabil, mi-am șters urma de ruj și am așteptat să-mi pună cineva baveta.

Ca să nu leșin după anestezie (cum era s-o fac nu o dată), am avut grijă să mănânc bine acasă, ba chiar am exagerat cu o porție generoasă de pepene galben și pepene roșu. Acum îmi dau seama că fructele astea conțin prea multă apă… Din păcate, nu am timp să ajung la toaletă întrucât medicul stomatolog îmi cere să deschid gura. Așa cum obișnuiește, fredonează o melodie. Chiar dacă mereu sunt niște note pe care nu le deslușesc, încercarea lui mă amuză teribil.

Asistenta stă proptită în ușa. Nu-și poate lua ochii de la televizor. Halterofila Roxana Cocoș tocmai a câștigat o medalie în finala categoriei de 69 de kilograme la Jocurile Olimpice de la Londra. Cum ar veni, e printre singurele femei din lume care poate să ridice peste 140 de kilograme de greutăți fără să-și rupă coloana. Trag concluzia că asistenta e o împătimită a sportului. Ce-i drept are constituție atletică și un joc de brațe cum rar am mai văzut la asistentele de la alte cabinete stomatologice. Iar eu am fost la vreo 5. Chiar acum pregătește o pastă specială pe care i-a cerut-o medicul. La ce o va folosi e mai puțin relevant. Îi urmăresc mișcările și mă conving cât e de grațioasă. Da, aș vedea-o în lotul de gimnastică.

“A luat argintul?”, o întreabă dentistul în timp ce plimbă o freză prin gura mea.

“Daaa”, răspunde ea profund dezamăgită. “Hai că merge și așa”.

Doar atât a putut, să înțelegem?! Mă uit la chipul decepționat al asistentei și văd o femeie oarecare modelând o pastă. Tipa nu e deloc grațioasă – trage pasta cu degele ei butucănoase și o face plictisită, că doar e trecut de 19 și mai e un pic până se închide prăvălia. Pun pariu că e genul care a fost scutită de la orele de sport. Probabil considera că cei care transpiră jucând volei sau sărind în nisip sunt niște fraieri. Iar unii dintre fraierii care au făcut sport zi de zi urcă acum pe podiumul de la Olimpiadă.

Leave a Reply

