Cum mai e în sesiune

21 Apr

Zilele astea nu am timp să intru pe blog, să scriu, să-l resuscitez, să-i trag din nou una după ceafă şi apoi să-l sărut suav ca şi cum nu s-a întâmplat nimic. Şi totuşi, tentaţia este mare. Mai ales că acum scriu despre orice: IPL, tir cu arcul, coafuri moderne, teatru şi film, sex, sfârşitul lumii, numai nu despre mine. Iar blogul îl vreau şi un pic personal pentru că am cam început să uit ce-am făcut de-a lungul timpului.

De exemplu, în urmă cu câteva zile Cristina, verişoara mea, m-a întrebat dacă îmi amintesc cum am fost noi două la Burger King când eram în State şi ne-am oripilat la cât de proastă era mâncarea. Hmmmm. Nu ţin minte.

Problema mea, în zilele astea, e că lucrez la vreo trei chestii deodată şi mă simt fix ca-n sesiune. Am o listă interminabilă cu lucruri de bifat şi încerc să termin măcar ceva în fiecare zi. Sesiunea mea se termină teoretic la sfârşitul lui aprilie, iar practic – prevăd eu – undeva pe 5 mai. Dar dacă o termin, vine vacanţa! Recompensa adică. Iar în vacanţa asta vreau să învăţ un pic de spaniolă (Barcelona, qué tal?) şi vreau să fac ceva hand made. Să meşteresc ceva cu mânuţele mele iscusite. Hehe!

2 Responses to “Cum mai e în sesiune”

  1. mincos April 21, 2012 at 8:38 pm #

    despre sex? pai poate mi oferi si mie spatiu pe blogul tau pt discutii despre sex. de discutat e fff usor, pot spune ca sunt maestru in perioada asta :)) (doar de discutat)

    • bau2miau April 22, 2012 at 12:34 pm #

      Hai propune o temă ceva, să văd dacă se potriveşte cu profilul cititorului meu.😀

Leave a Reply

