Povestea iubirilor care se încăpăţânează să revină

27 Mar

Anul acesta am primit câteva SMS-uri de 8 martie – prietene şi verişoare mă felicitau cu frumoasa zi internaţională a femeii. Şi când savuram mai bine momentele de reconectare cu aceste domniţe care-mi sunt deosebit de dragi, mai primesc un SMS. Sinceră să fiu, mă bucur când îmi scrie lumea, dar nu mă bucur că aştia de la Orange mi-au dat 700 de minute în reţea – pe care nu le vorbesc niciodată – şi nici un SMS, ceea ce transformă schimbul de mesaje într-o plăcere destul de costisitoare.

Dar iată, surpriza zilei de 8 martie a fost că primisem un SMS de la un fost. (Cum să nu faci cost suplimentar când îţi scrie o fantomă din trecut?) Nimic anormal până aici, nu? Şi dacă vă zic că n-am schimbat o vorbă cu băiatul ani de zile? Acest interes subit faţă de persoana mea m-a frapat, desigur, şi totuşi nu puteam să înţeleg de ce-mi scrisese. Mesajul era personal, era periat, era aranjat, lipsea doar dâra de parfum. Până şi pupicii au încăput la finalul SMS-ului. Nu unul, nu doi, ci milioane! Iar 1 milion de pupici trimişi deodată pot să sufoce pe oricine. Aşa că m-am gândit la două posibilităţi: 1. băiatul mă vroia moartă şi 2. Cupidon o luase razna şi arunca săgeţi înmuiate în otravă.

Răspunsul l-am primit de pe Facebook: Băiatul meu (adică fantoma din trecut) nu mai era într-o relaţie cu fata lui pe care a iubit-o luni sau poate ani întregi. Aşa că s-a gândit să resusciteze iubiri trecute. I-am răspuns că am murit, iar pentru asta Orange m-a taxat cu 0,062 euro (TVA inclus).

Leave a Reply

