Au început să răsară cracii

21 Mar

Scria ieri un amic pe Facebook. În mod normal m-ar fi deranjat o asemenea remarcă, numai că ieri i-am înțeles profunzimea. De ce? Păi ieri a fost atât de cald că până și eu mi-am scos cracii la plimbare. Iar mie-mi este străin purtatul fustelor. Carevasăzică, asta demonstrează două lucruri importante:
1. am investit într-o haină atipică pentru garderoba mea
și 2. mi-am înfrânt teama de a îmbrăca și altceva decât jeanși.

Chiar nu contează dacă ai picioare groase, subțiri, prea crăcănate sau prea apropiate. Important e să le arăți, să le scoți din casă. Până și perechile de craci timizi, care urăsc dresurile și pantofii cu toc, pot să aducă bucurie și speranță în ochii unui bărbat. Așa că, Doamnelor, haideți să deschidem sezonul cracilor afișați și să ne bucurăm că bărbații noștri se îmbogățesc spiritual când privirile lor aterizează pe o pereche de craci promovați cum se cuvine.

2 Responses to “Au început să răsară cracii”

  1. Tudor Mereacre March 21, 2012 at 11:45 pm #

    De acord !

    • bau2miau April 4, 2012 at 11:04 pm #

      😛

Leave a Reply

