Scrisoare din vacanța de primăvară

10 Mar

Pentru că de când a murit Prevention-ul mă simt ca într-un fel de vacanță de pe vremea școlii, am hotărât că trebuie să mă bucur de toate oportunitățile și ușile care mi se deschid în cale. Dar ca să ai o cale trebuie să găsești un drum. Iar când găsești un drum trebuie să ai pașaportul pregătit și să te aventurezi peste măsură. Sau, în cazul meu, peste Prut – acasă la ai mei.

Așa se face că de câteva zile sunt în Moldova și nu a trecut o zi fără să fac vreo activitate demnă de menționat pe blog. Joi seară am luat o cină târzie la unul dintre restaurantele La Plăcinte. Vineri mi-am permis o dezlegare rapidă și scurtă la o feliuță de coraslă – țin post, după cum am anunțat pe la începutul săptămânii -, iar pe seară am fost la teatrul Mihai Eminescu. Am văzut Amorul dănțuie și feste joacă (de W. Shakespeare) și am reținut morala piesei care spune că femeia trebuie să asculte de bărbatul ei, să i se supună, să-i zică umilă “stăpâne”, să fie la dispoziția lui 24/24 de ore și să nu mănânce și să nu doarmă dacă el asta îi cere. Hm… Dar am și râs mult (câteodată cu lacrimi) datorită unei fete din public care râdea precipitat și cu poftă, de ziceai că era plătită să mă distreze fix pe mine.

Ieri mi-am început ziua cu un curs de Gimnastică a Articulațiilor la care trebuie să recunosc că m-am distrat teribil. În primul rând, pentru că profa și cele 9-10 participante (mai puțin mama, mătușa și verișoara mea) erau rusoaice. Ca să înțelegeți în ce situație delicată mă aflam, în rarele ocazii când sunt nevoită să discut în limba rusă îmi place să dau răspunsuri scurte (preferabil un DA sau un NU anemic) și evit să dezvolt subiectul ca nu cumva să trebuiască să zic mai multe. Iar motivul e simplu: sunt mai degrabă o ascultătoare decât o vorbitoare de limbă rusă. De exemplu, ieri dimineață când stăteam întinsă pe podea (la cursul de gimnastică) și trebuia să-mi imaginez cum 2 bile de aur se plimbau prin corp și încălzeau fiecare organ, atunci când nu înțelegeam anumite cuvinte îmi imaginam că bilele se relaxau pe unde apucau. Dar mi-a plăcut că pe durata cursului s-au spus bancuri, am simțit voia bună și transferul de energie pozitivă, am dansat cu ochii închiși, am spus cu voce tare ce iubesc pe lumea asta, am făcut stretching, am respirat corect și mi-am amintit cât de important e să zâmbesc mai des și să mă iubesc mai mult. Ah, și am mai învățat că pot să-mi mențin echilibrul dacă stau într-un picior în timp ce altcineva numără până la 30 (că deocamdată n-aș putea să mă concentrez să le fac pe amândouă deodată).

Tot ieri mi-am organizat dezlegare la smântână din aia grasă și bună, o altă felie de coraslă și o ciocolată Meteorit (despre care nu știu sigur dacă e de post sau nu). Seara am înotat în Bazinul Universității Sportive (care e sub cerul liber, apropo) alături de un grup de înotători ocazionali ca mine și câțiva avansați, care m-au făcut să mă gândesc că mi-ar prinde bine să stăpânesc o tehnică de înot. La momentul de față mă pot lăuda cu un fâlfâit discret din mâini și din picioare care mă menține de fapt la suprafață. Și chiar dacă am împărțit aceeași apă cu clor, de data asta nu am reușit să “fur” mare lucru din trucurile tinerelor talente în ale înotului din cauză că apa era un pic cam rece, iar când apa e rece brusc nu mă mai interesează aspectul tehnicii de înot. Așa că după ceva timp în care m-am bălăcit pe culoarul începătorilor, am alergat ca aprinsă în saună. Răsfățul de la bazin a culminat cu un scrub bio realizat de tanti Ana – o bucurie pentru piele. Cât de curând revin cu rețeta🙂.

9 Responses to “Scrisoare din vacanța de primăvară”

  1. doravitalis March 11, 2012 at 5:37 am #

    Vai draga, sa moara si mama Prevention-ului daca ai putea sa faci toate chestiile astea minunate. Deja te invidize pentru acest dolce far niente. cand te intorci, te rog sa ma suni. Pana atunci, have fun, relaeaza-te si bucura-te de tot si toate. Come back cu bobo.
    PUUUUP!

    • bau2miau March 11, 2012 at 8:29 pm #

      Te sun imediat cum aterizez🙂.
      Puuup

  2. Rodica March 11, 2012 at 8:19 am #

    ce weekend plin de evenimente:) te invidiez, invidie alba desigur:) pupi

    • bau2miau March 11, 2012 at 8:30 pm #

      Rodi, au mai fost câteva și azi, dar ți le zic în particular. Pupici🙂

  3. Viki March 11, 2012 at 1:48 pm #

    Sa mergi La Placinte (imi lasa gura apa), la teatru, la aerobic… pai asa viata intensa mai zic si eu! Asteptam noi detalii din vacanta de primavara.

    • bau2miau March 11, 2012 at 8:31 pm #

      S-a cam sfarsit si da, a fost ca niciodata! Dar acum incepe anul scolar si prevad noi aventuri. Pupici

  4. mincos March 13, 2012 at 3:12 pm #

    bre, is curios ce parere ai despre asa ceva: http://webcultura.ro/o-noua-moda-dresurile-pentru-barbati/

    daca ai vreo fantezie cu asa ceva, na, poti sa-mi faci cadou si promit sa-i port :))

    eventual ii luam si lu Eris de ziua lui (asa mai scapam de grija de a cauta stiu eu ce alt cadou)

    • bau2miau March 13, 2012 at 3:28 pm #

      Avand in vedere ca le spune “mantyhose”, zic ca i se potrivesc si lui Mantzy :)).

      • mincos March 13, 2012 at 3:42 pm #

        numele olteanului imi creeaza disconfort. imi inspira repugna, vorba lu Oreste. mi-ai stricat ziua. eu iti spun de fantezii sexuale cu tine si cu mine, iar tu ce faci? zici de nea Caisa asta…

Leave a Reply

