De ce mă bucur că sunt femeie

7 Mar

Îmi place că pot să plâng oricând și să mă simt formidabil după. Că sunt înnebunită după pisici, filme siropoase și ciocolată. Că pot să merg ca și cum aș valsa și să alerg ca și cum aș zbura. Că am părul blond ca mierea și moale ca satinul – numai bun de copleșit cu săruturi. Că port tenişi cu grație și naturalețe, ca și cum încălțămintea ar fi parte din corpul meu. Că sunt soră, fiică, iubită. Femeie.

Dar cel mai mult îmi place că într-o bună zi, femeie fiind, voi putea să nasc un copil. Sau poate mai mulţi – că am gene bune. Sau, dacă nu voi putea să nasc (din cine ştie ce motive absurde), voi înfia un copil şi-l voi iubi ca şi cum ar fi sânge din sângele meu. Ştiu că, fiind o femeie bună, am resursele afective necesare ca să împart bucuria de a trăi cu oameni apropiaţi şi străini deopotrivă.

La Mulţi Ani tuturor Mamelor! Foste, actuale şi viitoare.

6 Responses to “De ce mă bucur că sunt femeie”

  1. doravitalis March 8, 2012 at 7:28 am #

    Irinuca, frumos text! Imi este foarte dor de tine.

  2. Tatiana Russu March 8, 2012 at 7:59 am #

    Si tie Iri!!!!pupici multi!!!!:*:*:*:*

  3. Rodica March 8, 2012 at 1:55 pm #

    foarte frumos Iri

  4. bau2miau March 11, 2012 at 11:44 pm #

    Mersi fetelor.🙂

  5. mincos March 13, 2012 at 3:09 pm #

    si eu ma bucur ca esti femeie😀 dar din cu totul alte motive😀 le-as zice acuma, dar nu pot, nu e inca 00:00

    • bau2miau March 13, 2012 at 3:29 pm #

      Hai că aştept până la miezul nopţii că m-ai făcut curioasă🙂.

Leave a Reply

