Fac o pauza

1 Mar

Astazi fac o pauza si scriu fara diacritice. Stiu ca limba romana pare mai putin autentica si chiar mai saraca fara ș-uri, ț-uri, î-uri si ă-uri, dar de data asta va trebui sa cititi randurile pe care le arunc in mediul online (si asa rar) fara ele. Sper doar ca maine sa nu-mi treaca prin cap sa scriu fara consoane, de exemplu. Asta ar fi nebunie curata.

Ma rog, azi mi-am propus sa fac o pauza de la mai multe lucruri. De exemplu, de la paine. Dar numai la masa de pranz (care pentru mine e de regula pe la ora 15) – dimineata am inghitit vreo 3 felii pe care am pus straturi generoase de tocana de legume si de pateu vegetal, fix in ordinea asta. Asa ca in acest moment imi bag mana cu incredere intr-o punga de corn flakes Fortza (tz-ul asta inlocuieste oare ț-ul?) si o scot plina cu fulgi bogati in multivitamine si fier (asa promite ambalajul).

Si mai fac o pauza de la munca. E posibil sa fie o pauza ceva mai indelungata, dar sunt pregatita si pentru asta. Pana imi gasesc alt job pot sa fac o gramada de lucruri. De exemplu, sa despodobesc bradul. Oricat de frumos nu ar fi un brad artificial care da culoare livingului, trebuie sa recunoastem ca odata cu sosirea primaverii ar fi bine sa-mi fac curaj sa ma despart de globuri si beteala multicolore. A trecut Craciunul pe stil nou, pe stil vechi, pe toate stilurile, asa ca bradul trebuie sa dispara.

Asadar, sa ma apuc de treaba…

Leave a Reply

