2012

3 Jan

În anul pe care mulți îl asociază cu sfârșitul lumii, mă aștept la noi începuturi. Sunt gata să mi se întâmple lucruri frumoase, minunate chiar! Să văd lumea, să-mi revăd prieteni pe care i-am neglijat, să am mai multă grijă de mine și de cei dragi, să citesc, să trăiesc, să văd filme, să gătesc, să ascult muzică, să mă inspir și să-i inspir pe alții, să gândesc pozitiv și să descopăr ce îmi doresc. Da, anul acesta vreau să aflu ce vreau să fac în următorii 2, 5, 8, 23 de ani. Vreau să trăiesc clipa și să răstorn munți. Vreau să-mi amintesc de ceea ce am scris acum și mâine, și poimâine, să nu uit că am avut asemenea gânduri imediat ce voi închide calculatorul. Iar voi veți avea grijă de asta zi de zi, nu-i așa?

4 Responses to “2012”

  1. cosmin January 5, 2012 at 1:27 pm #

    marry me!

  2. cosmin January 5, 2012 at 1:28 pm #

    ma refer in special la acel “sa gatesc”

  3. bau2miau January 5, 2012 at 6:16 pm #

    Credeam că nu mă mai ceri de nevastă!🙂

  4. cosmin January 5, 2012 at 7:02 pm #

    pai cum? caci vorba aia: ochii care nu se vad se uita…

Leave a Reply

