Direct de pe insulă

22 Aug

Pielea mea devine tot mai sensibilă pe an ce trece. Dacă mai demult puteam să port zile întregi (toamna târziu şi iarna, evident) pulovere din alea… cu gât (ba chiar toleram contactul cu materiale ceva mai scorţoase, cum ar fi lâna) astăzi ştiu că nu se mai poate. Pur şi simplu, când îmbrac asemenea articole vestimentare, fraţilor, simt că mă sufoc!

Şi pielea de pe picioare preferă bătaia vântului sau chiar aerul uscat de vară. Iar în ritmul ăsta cred că în curând voi dona toate perechile de blugi şi voi ticsi în dulap numai rochiţe şi fustiţe făcute din bucăţi modeste de stofă. Modeste, dar ce mai contează când e răcoare şi ţi-e  bine?

Şi dacă în 4-5 ani nu mă înţeleg nici cu mini-fustiţele, mini-bluziţele şi mini-rochiţele, prevăd că mă voi muta pe o insulă pustie unde să hoinăresc în voie. Eventual să fac tumbe modeste, echipată în costumul modest al Evei şi să vă trimit sticluţe cu mesaje felurite, direct prin briza răcoritoare a mării.

2 Responses to “Direct de pe insulă”

  1. sire August 22, 2011 at 10:27 pm #

    tops, voi deveni eu designer-ul tau😀

  2. Zazuza October 7, 2011 at 8:28 am #

    ah, cat empatizez cu tine si cu cele scrise😆 . eu purtam in tinerete bocanci din aia mari si grosi, cu blugi si tricou negru, chair daca erau 40 de grade afara. acum as purta sandale si iarna daca nu mi-ar fi chiar asa de frig😀

Leave a Reply

