Să vă fie de bine!

1 Aug

Îmi şopteşte în ureche Flori, prietena mea de la Eden Spa, la sfârşitul răsfăţului (numit fără pic de exagerare) – All you need is love. Este vorba despre un voucher pe care l-am primit de ziua mea şi pe care l-am folosit abia sâmbătă. Dar a meritat aşteptarea! Şi să nu-mi spuneţi că după un masaj ca la carte nu pot să consider că maseuza îmi este prietenă (pentru că sigur nu mi-e duşman). Pe scurt – am avut parte de atingeri dumnezeieşti care pot să binedispună pe oricine.

Dar să încep povestea pe care o voi copia direct dintr-o notiţă de pe telefon – scrisă la doar câteva minute după ce am călcat din Paradisul Relaxării în Paradisul Urban.

„Tocmai am fost pentru prima oară la un SPA. Şi nu oriunde, ci în paradisul relaxării. Îmi simt pielea ireal de catifelată şi mă abţin cu greu să nu-mi mângâi/adulmec/sărut braţele, mâinile, degetele. Dar îmi amintesc la timp că sunt în metrou. Şi plutesc! Cred… Ba nu, sunt sigură că trăiesc o stare de euforie la care până acum nici nu am îndrăznit să visez măcar. Sunt fericită, zâmbesc, îmi imaginez că arăt ca o perdea elegantă, croită din cea mai scumpă catifea.

Brusc, îmi dau seama că mi-e frică. Mă gândesc cu oroare la clipa când voi călca din nou sub duş. Trebuie să găsesc o modalitate prin care, cumva printr-o mare minune, să nu spăl dintr-o dată untul, zmeura şi toaaaaate aromele care acum îmi hrănesc şi îmi răsfaţă fiecare milimetru din piele.

Închid ochii pentru câteva secunde şi iar e semiîntuneric, iar aud muzică în surdină, iar simt aroma lumânărilor, iar plutesc… Mă trezesc din reverie când trebuie să cobor din tren. Mă ridic de pe scaun şi constat că l-am «îmbălsămat» cu o mostră generoasă de ingrediente-minune. Decid să nu şterg această urmă de fericire care ar putea să bucure alte perechi de picioare însetate de hidratare. Şi, spre uimirea mea, sunt convinsă că am luat o decizie bună.“

IUBESC MASAJUL!!! Îmi place mai ales starea pe care o am după masaj şi, categoric, mai vreau! Vă zic eu, asemenea cadouri nu se uită.🙂

Daniela, you are the best! :*

6 Responses to “Să vă fie de bine!”

  1. Veronica Mereacre August 1, 2011 at 7:32 pm #

    abia astept sa vina ziua mea:)

    • bau2miau August 1, 2011 at 7:49 pm #

      🙂 Sa curga voucherele pentru Spa!!! Voi tine minte aceasta dorinta a ta, care nu e deloc ascunsa.😀

  2. Viki August 1, 2011 at 8:34 pm #

    Iri, citindu-te, simt ca ma convertesti de la ascetism la hedonism :)) You are doing a great job.

    • bau2miau August 1, 2011 at 9:02 pm #

      :)) Ha ha, Viki! Iar eu mă gândeam să închei aventura “blogul”. Acum știu că misiunea mea încă nu a luat sfârșit!😀

  3. Tatiana Russu August 11, 2011 at 10:09 am #

    Vreau si eu🙂..poate ne strangem intr-o zi….. :D…. si mi-a placut stilul de a-ti expune placerea:)….chiar ca ai talent :):*

    PS: Iri, cred ca poti sa te reprofilezi …pe vanzari… ai talent si aci😛

    • bau2miau August 11, 2011 at 9:28 pm #

      Hehe! Mersi draga mea! Mergem, mergem, dar sa mai acumulezi ceva stres – nu de alta, dar abia te-ai intors din vacanta si pun pariu ca esti prea zen.😀 Puup!

Leave a Reply

