Pentru toţi fanii mei

29 Jul

În urma aprecierilor primite pentru bancul pe care îl spun (aproape) la fiecare ieşire în oraş cu prietenii mei, am decis să vi-l divulg şi vouă. Căci astăzi sunt binedispusă şi ar fi păcat să nu beneficiaţi de bunătatea mea nemărginită.😉

Aşadar, românii/moldovenii/italienii/coreenii/hawayenii/americanii
sau_oricine_altcineva (în funcţie de publicul vostru) la olimpiadă:

În prima zi au luat o medalie de aur
A doua zi au luat trei medalii de aur
A treia zi – au fost prinşi.

Ha ha ha ha!!! (în avans – nu de alta, dar ştiu cât e de funny :))

4 Responses to “Pentru toţi fanii mei”

  1. Andreea July 29, 2011 at 12:00 pm #

    Intr-adevar pot confirma succesul pe care il are acest banc! Si pe care Irina il spune ca nimeni altcineva:)))

  2. Rodica July 29, 2011 at 5:50 pm #

    ce banc tare!

  3. Veronica July 29, 2011 at 8:19 pm #

    foarte tare!!! bun bank!!!

  4. bau2miau August 1, 2011 at 7:50 pm #

    Girls, ma bucur ca am succes la povestit si in lumea virtuala! Inca o dovada ca bancul asta e cel mai bun!😀

Leave a Reply

