Pe tărâmul algelor marine

22 Jul

În câteva ore mă arunc în braţele mării, unde intenţionez să rămân captivă până duminică seară. Sper doar să nu mă întorc cu pielea în nuanţa lui Shrek având în vedere că litoralul românesc e decorat cu alge. Aşadar, îmi iau găletuşa, lopăţica, stropitoarea, formele de modelat nisipul fierbinte, crema cu SPF 30, costumul de baie minunat şi colorat pe care l-am primit de ziua mea🙂, Catan-ul, un pepene roşu imens şi dulce-dulce pe care l-au luat părinţii mei din Tişiţa şi vă trimit răvaşe & poze direct de pe teren.

Visez să văd răsăritul (sau măcar cum se ascunde soarele după mare) şi să găsesc câteva pietricele cu personalitate pe care, la întoarcere, să le aşez artistic pe marginea căzii. Cu asemenea plan weekendul se anunţă frumos tare!😉

Leave a Reply

