21 de motive de bucurie (şi câte mai câte…)

21 Jul

Sunt câteva lucruri pe lumea asta care îmi fac bine (unele în mod inexplicabil🙂, altele în cel mai firesc mod). Aroma cafelei – chiar dacă nu sunt fanul acestei băuturi. Mirosul lacului de unghii – o ciudăţenie pe care o împărtăşesc mai multe persoane din anturajul meu. Apa plată, dar să fie la temperatura camerei – o ador pentru simplitate şi mai ales îmi place că nu e cola, ice tea sau suc „aşa-zis natural“ (altfel spus, o bombă cu E-uri). Florile – ştiu că uit să le ud, dar îmi plac oricum. Apa de la robinet– când îmi răcoreşte picioarele plimbate prin oraş. Pâinea uşor arsă de toaster, acompaniată de coaja ei crocantă – singura pe care o iert că are tupeul să se instaleze confortabil printre dinţi.
Apa de gură pentru copii – pentru dantura mea este asemeni unui desert răcoritor. Hainele confortabile – explicaţiile nu-şi mai au rostul. Genţile mari – pot să îndes în ele cărţi, telefoane, chei, încărcătoare, lip-gloss-uri, sticla cu apă, ochelarii de soare (înghesuiţi în imensul lor toc), cel puţin un elastic de păr, abonamentul de la metrou, portofelul, câteodată o caserolă cu mâncare, 2-3 fructe şi un iaurt simplu (preferatul meu). Îmi place să simt briza – pe malul mării sau atunci când mă aflu între două trenuri de metrou aflate în mişcare. Să mă trezesc binedispusă, fără să ştiu de ce. Să savurez o limonadă (evident, cu apă plată)! Mesele în familie îmi dau energie şi mă aruncă într-o călătorie în timp. Aş putea să adorm ascultând vocea mamei. Sentimentul de siguranţă, sub orice formă. Starea de bine care mă cuprinde după ce am spălat zeci de vase, am dat cu mopul şi am pus lucrurile aruncate prin casă la locul lor. Iubesc să mă dau în balansoar. Şi că am cui -i spun „Te iubesc!“. Ador îngheţata de vanilie de la Mc, mai ales când e ornată cu topping de caramel din belşug. Dar şi momentele de luciditate totală când îmi dau seama că trăiesc, respir şi pot să mă bucur de toate.

Şi câte mai câte… Pe voi ce vă bucură?

3 Responses to “21 de motive de bucurie (şi câte mai câte…)”

  1. Viki July 25, 2011 at 8:47 pm #

    Ce ma bucur? Tunetul ce precede o ploaie torentiala vara ma umple de fericire, dar n-as sti sa-ti spun de ce; emailurile de la prieteni, fiindca au devenit din ce in ce mai rarë; glumele fratelui meu, care ma tonifica; filmele cu Julia Roberts, pantofii comozi, intrucat mai toti ma strang; kvasul din Aleksandrovskii sad, ca imi aminteste de gustul copilariei si … micutul unei vecine, care, ori de cate ori ma vede, vine sa-l iau in brate.

  2. bau2miau July 26, 2011 at 8:04 am #

    Sunt şi eu curioasă cum e kvasul din Aleksandrovskii sad, mai ales că în tinereţe nu eram fanul acestei băuturi. Dar poate că acum mi-ar plăcea s-o beau – aşa cum nu mă atingeam de banane şi măsline când eram copil şi acum sunt nelipsite din dietă.😀

    Viki, îmi este foarte dor de tine! Şi chiar dacă ne vedem în curând îţi trimit mediat un mail! Te puup cu drag! :*

    • Georgiana Strateanu March 28, 2013 at 1:35 pm #

      Padruga fain blog! Pe mine ma bucura ca tu esti prietena mea, ma bucura zambetul Sofiei si nenumaratele sunete pe care le scoate (avand in vedere ca nu vorbeste inca), faptul ca sotul meu ma tine in brate pana adorm, ca imi lasa mie mereu ultima bomboana din cutie😀 desi pt restul e o batalie crancena. Ma bucur ca te sun o data pe luna sau uneori chiar mai rar si mereu avem ce vorbi….cu orele. Si muuulte altele :*pup

Leave a Reply

