Şi… a mai trecut un an

20 Jul

Un an bun, căci ultimele 300 şi ceva de zile m-au mulţumit teribil (cu foarte mici excepţii). Şi, pentru că de ziua mea obişnuiesc să trag linia ca să adun realizările adunate pe parcursul anului (aşa cum fac de Revelion) am decis să asociez înfloritoarea vârstă de 25 de ani cu o mare realizare. M-am îndrăgostit de o jumătate caldă şi bună, aşa cum îmi place mie. O jumătate pupăcioasă, căreia îi place să mă ţină în braţe, să mă ia de mână şi să-mi şoptească, gâdilându-mi urechea: „Te iubesc, Irinelule!“.

La mulţi ani, mie!😛

3 Responses to “Şi… a mai trecut un an”

  1. Tatiana Russu July 21, 2011 at 1:01 pm #

    ….foarte frumos!!!!!….m-am emotionat :D!!!!!pupicei

  2. dora July 21, 2011 at 2:01 pm #

    Iri, ma asteptam doar la asa ecva de la tine. Irinelule, si eu te iubesc!
    Sa fii sanatoasa si fericita!

  3. bau2miau July 22, 2011 at 2:15 pm #

    Fetelor, vă mulţumesc pentru susţinere. Ca întotdeauna, fanii sunt alături de mine!🙂

Leave a Reply

