Din nou… despre Bon Jovi

13 Jul

Pe cei de la Bon Jovi i-am văzut fără să vreau. Să nu înţelegeţi că am fost dusă cu forţa la acest concert, doar că nu ţineam musai să fiu acolo. Asta acum câteva luni. Întâmplarea a făcut că i-am oferit iubitului meu un bilet de ziua lui şi, ca să nu-l las să se bucure de unul singur, am luat unul şi pentru mine. Şi din aprilie până în iulie mi-au trecut prin minte diverse scenarii apropo de felul în care urma să-mi petrec timpul la concert. Printre altele, mi-am pus în plan să am la mine Ipod-ul şi m-am gândit că în timp ce Jon va cânta din toţi rărunchii – eu îi voi asculta, în căşti, pe cei de la U2. Nebunie curată…

Dar stelele s-au aliniat altfel. Pe 10 iulie, înainte să ajung în Piaţa Constituţiei, am simţit dorinţă împletită cu nerăbdare după ce am văzut la ştiri cum cei de la Bon Jovi intrau într-un restaurant din Bucureşti şi salutau prieteneşte reporterii. Am avut impresia pentru un moment că se uitau fix la mine (şi nu, nu mă uitam la televizor pentru prima oară🙂 ). Am citit pe chipurile lor bunătate, am citit că veniseră de ce nu, şi pentru mine. Mi-am imaginat cum mănâncă repede câte o ciorbă de burtă si apoi, se grăbesc să vină să-mi cânte. Pregătirile din Piaţa Constituţiei, zecile (dacă nu chiar sutele) de fani care au aşteptat pe caniculă să prindă locuri de stat în picioare cât mai bune, tânara care a leşinat la numai câteva minute după ce s-a permis accesul fanilor, scena impunătoare aşezată strategic sub ochii Casei Poporului. Atunci mi-am dat seama că sunt printre puţinii (dacă nu singurul) impostori care şi-au luat bilet aşa, ca să fie. Şi abia atunci am simţit că vroiam să ajung în piaţă pentru mine, să respir şi Jon şi Bon şi Jovi, să iau parte la un moment special (dacă nu chiar unic).

Ce a urmat, cu siguranţă aţi aflat deja din alte surse. Personal, m-am îndrăgostit de trupă în momentul în care membrii acesteia au păşit pe scenă. La 20 fix. Repet, la fix. Punctualitatea lor m-a făcut să-i îndrăgesc pe loc. Este cel mai cinstit mod prin care-i poţi arăta fanului că-ţi pasă de el, că-l respecţi şi că apreciezi felul în care-şi organizează timpul. Apoi, i-am simţit pe cei de la Bon Jovi foarte aproape, chiar dacă ne despărţeau zeci de metri distanţă🙂. Am avut parte şi de o sonorizare aproape impecabilă, iar Jon a fost în formă de zile mari. Şi poate cel mai mult mi-a plăcut mulţimea. Fanii din România, dar şi din alte ţări, s-au bucurat sincer că erau prezenţi la un concert extraordinar, au susţinut formaţia, i-au cântat Happy Birthday lui Richie Sambora (chitaristul formaţiei). În spatele meu două adolescente însoţite de tatăl lor au cântat toată seara melodiile trupei (făcându-i concurenţă lui Jon). A fost superb şi recunosc că mai vreau :)!

10 Responses to “Din nou… despre Bon Jovi”

  1. D.Tudor July 13, 2011 at 9:11 pm #

    Data viitoare merg si eu😀

    • bau2miau July 14, 2011 at 2:37 pm #

      Păi am vrut să te iau şi de această dată.😛

  2. Rodica July 14, 2011 at 5:54 am #

    si eu:)

    • bau2miau July 14, 2011 at 2:36 pm #

      Bine Rodi, se rezolvă.🙂

  3. caro July 14, 2011 at 10:08 am #

    frumos scris, frumos descris:).

    • bau2miau July 14, 2011 at 2:36 pm #

      Mersi, mersi. Măcar prin intermediul blogului să comunicăm şi noi.

  4. Viki July 15, 2011 at 7:50 pm #

    m-ai convins. imi organizez seara bon jovi pe youtube.

    • bau2miau July 16, 2011 at 8:41 am #

      🙂 Viki, astept impresii!

  5. Oana August 11, 2011 at 3:58 pm #

    Deci au facut impresie baietii. Eu m-am dus gata inebunita si am plecat si mai si🙂.

    • bau2miau August 11, 2011 at 9:27 pm #

      Daaaa, am ramas super impresionata si mai vreau!🙂

Leave a Reply

