Şampon uscat, păr (destul de) curat!

23 Jun

Acum ceva timp am citit un articol despre produse de beauty fără de care femeile ar simţi că viaţa lor este incompletă. Mi-a atras atenţia şamponul uscat – produsul-minune la care apelează tot mai multe englezoaice (din cauza umidităţii crescute a aerului, părul lor se îngraşă destul de repede).

Cum şi părul meu are tendinţe de îngrăşare, am dat buzna într-o farmacie să cumpăr chiar şamponul recomandat în articol. Numai că fiind de la Klorane (sau te miri din ce alt motiv) m-a costat o mică avere. Noroc că efectul a întrecut măsura aşteptărilor. Păcat că am folosit produsul de prea puţine ori. Pe scurt, la a cincea tentativă de pulverizare, am constatat că trebuie să mai fac un drum la farmacie. Lucru deloc îmbucurător.

Recent am aflat că şi cei de la Oriflame au un produs similar: şamponul uscat HairX (26 lei pentru un flacon de 150 ml). După cum vă daţi bine seama, preţul mi-a gâdilat portofelul şi aproape că eram gata să-mi fac provizii pentru tot anul. Am decis totuşi că ar fi bine să-l încerc înainte să fac o astfel de investiţie. Aşa că în această dimineaţă, ta daaa! l-am testat. Concluziile micului studiu😛 aflat încă în desfăşurare (sunt curioasă cât mă ţine HairX-ul) le găsiţi mai jos.

  1. Mi-a luat ceva timp să aplic produsul corespunzător (mai pe româneşte: greu de pulverizat).
  2. Are un miros ceva mai pătrunzător decât şamponul de la Klorane, iar mie îmi place să pot respira în voie – chiar şi în timpul unei proceduri de genul acesta.
  3. Este mai puţin eficient decât şamponul celor de la Klorane.

Verdict:
5* pentru Klorane, categoria calitate
3* pentru HairX (deşi preţul este foarte foarte foarte atrăgător)

2 Responses to “Şampon uscat, păr (destul de) curat!”

  1. Veronica June 26, 2011 at 9:21 am #

    eu nu as da nici 3* pentru HairX…o fi mai ieftin, dar are un miros ingrozitor, si trebuie sa aplici jumatate ca sa aiba efect:( Iar dupa ce aplici jumatate poti sa si lesini de la miros:))). V.M.

  2. bau2miau June 26, 2011 at 8:37 pm #

    Pana la urma tot samponul normal e cel mai bun.🙂 Apa si sampon.

Leave a Reply

