Weekendul trecut am fost pentru prima oară în Vamă

15 Jun

Voi lăsa la o parte nemulţumirile legate de acest loc – în general, acestea se rezumă la faptul că s-au construit prea multe vile pe acolo şi majoritatea la o calitate îndoielnică, iar preţurile sunt destul de piperate pentru condiţiile oferite (în această categorie intră şi terasele unde se poate mânca). Mi-au plăcut în schimb cluburile cu „ieşire“ la plajă (chiar dacă tinerii se uşurau în voie direct în mare), muzica (mai ales când au dansat alţii🙂 în ploaie pe Singing in the rain), atmosfera tinerească. Mi-a plăcut că eram o tânără printre tineri care îşi trăiau pur şi simplu viaţa, respirau în voie şi îşi cheltuiau ultimii bani pe mâncare şi băutură prea scumpe. Iar ultimii 3 lei cu care mi-au cumpărat un suberek înainte să plec spre casă au fost, fără îndoială, banii pe care i-am învestit cel mai bine în ultimele luni.

Leave a Reply

