Ce-mi suna prin cap zilele astea

27 Nov

1. Nikka Costa: Push and Pull: pt că adesea este mai uşor să împingi şi să tragi decât să alegi între aceste două

 

2.  pt că Seat-ul e mai mişto decât Fiat-ul

 

3. de aia 

 

4. pt că a fost “imnul” de la EWE 2007

 

5. ca să lase comment mantzy

 

 

Voi ce ascultaţi zilele astea?

 

3 Responses to “Ce-mi suna prin cap zilele astea”

  1. mincos November 27, 2007 at 6:04 am #

    uite nu lasa mantzy, da’ las eu. ce sa ascultam noi? ascultam glascioru lu vasas, care culmea, graieste romaneste!

  2. Anastasia December 5, 2007 at 10:50 pm #

    Eu ascult zilele astea, in prostie, Apologise de Timbaland ft. One Republic.

    Iar melodia Anastasiei Lazariuc nu am mai auzit-o de 100 de ani, m-ai bagat in melancolii cu ea…8->

  3. mantzy December 8, 2007 at 10:36 am #

    Las, dar nu in ceea ce-o priveste pe Anastasia (cea logodita, recent, cu fiul lui Josefini), ci in privinta Fiat-ului. Vezi ca eu am Fiat si e mult mai bun ca un Seat!😛 Daca vrei, hai pe la Motru sa-l testam.

Leave a Reply

