La kino, da?

23 Nov

Kino, din rusă = film. 

Am fost zilele astea pe la Muzeul Naţional de Artă ca să “prind” din esenţa filmelor de festival. În ziua deschiderii, sau să zic în  seara deschiderii, că s-a întâmplat după ora 19 – am văzut Beowulf.

Şi acolo, în sală, lume bună din lumea blogurilor:  fulleren, mantzy, mincos, mututz, toţi cu ochii pe Angelina Jolie care trebuia să apară în splendida-i nuditate, şi eu cu Andreea, cu ochii pe Ray Winstone din acelaşi motiv. Câteva secvenţe amuzante, animaţie multă, un film prea lung, dar care merită văzut dacă e pe gratis(moca, ar zice unii:).

Ieri, la scurt metraje, unul mi s-a părut mai funny. Era despre un tată, fiul acestuia, şi un magar, şi cum a mers fiecare dintre ei la un moment dat pe sus. Mai întâi, fiul pe măgar, după care tatăl pe măgar, după care şi fiul şi tatăl pe bietul animal, după care animalul în spatele tatălui, şi în final fiul pe măgar. Totul petrecându-se într-un ritm tocmai portrivit pentru un film de această dimensiune, cu puţine replici, da’ bine alese.

top filme cu Angelina:

1. A Mighty Heart 

2. – – – – – – – – – –

3. – – – – – – – – – –

4. – – – – – – – – – –

5. – – – – – – – – – –

După cum vedeţi, nu sunt tocmai fangelină😛 

3 Responses to “La kino, da?”

  1. mantzy November 23, 2007 at 9:11 am #

    Invidioaso, ti-e ciuda ca nu eram cu ochii pe tine :-“

  2. mincos November 23, 2007 at 11:34 pm #

    pt top: 1. gia, fara indoiala😉 apoi, 2,3,4,5 – lasi gol, sau pui filmele altei actrite, mai bune😛

  3. andraste November 29, 2007 at 8:28 am #

    Poţi să adaugi şi Beyond Borders in top 5. A jucat cu Clive Owen😀 Părerea mea…

Leave a Reply

