And the winner is…

18 Nov

                                             img fara titlu    

                Pentru că în jurul nostru şi de sus în jos se întâmplă atâtea lucruri care nu numai că merită analizate şi comentate, ci ar fi bine să mai fie şi niţel clasificate, m-am gândit după ce am cugetat… îndelung, să fie un blog cu clasamente, top 5-uri adică… numai că promit să nu mai scriu fraze atât de lungi ca să nu se plictisească lumea de tot.  

               Par example, să facem un clasament cu lucrurile naşpa care puteau să mi se întâmple zilele astea: 

               5. ce a fost: nimic    

                   ce ar fi putut să fie: un nimic pe care să îl comentez.  

               4. ce a fost:  a plouat şi a bătut vântul   

                   ce s-ar fi putut întâmpla: ar fi putut să plouă atât de mult şi să bată vântul atât de puternic, încât să mi se rupă umbrela de tot, că şi aşa s-a îndoit împotriva design-ului de umbrelă care este… Şi tocmai atunci s-ar fi putut întâmpla următorul lucru, să mă atace un necunoscut de etnie necunoscută şi eu să nu am cu ce să mă apăr, pentru că arma pe care contez cel mai mult pe timp de ploaie ar fi fost deja aruncată printr-un coş de gunoi din sectorul 5 sau 6. 

               3.  ce a fost: era să mă înec cu o felie de măr.     

                    ce ar fi putut să fie: aş fi putut să mă înec de-a binelea, şi cei din jur să încerce cu disperare(sper) să mă scuture ţinându-mă de picioare în timp ce aş fi atârnat cu capul în jos, ca să iasă odată mărul din mine.  

               2. ce a fost: am coborât la staţia de metrou Victoriei.   

                   ce ar fi putut să fie: să nu cobor la timp şi să cobor la Republica, sau la cine ştie ce altă staţie, şi chiar în acel moment să intre Metrorexul în grevă şi să nu se mai circule câteva săptămâni bune. Şi să fiu nevoită să merg numai cu RATB-ul, care btw mă cam deprimă. 

              1.     And the winner is……….

                   ce a fost: am călcat într-o groapă plină ochi cu ciment.

                  ce ar fi putut să fie: am fi putut să nu calcăm, dar dacă tot am călcat, am fi putut să rămânen clădiţi pe vecie(eram cu R. şi cu N.) în cimentul de pe strada X din sectorul Y, asemeni lui Julien şi a lui Sophie în Jeux d’enfants. Jur pe blog, că nu era niciun semn că ar fi cimentul proaspăt aşezat acolo, de unde şi marea noastră experienţă. Ne-am cufundat destul de vizibil şi deşi era să ne cimentăm for ever, nu regretăm nimic acum, că ne-am spălat încălţămintea şi pantalonii şi s-a luat materialul de construcţie cu pricina. 

                  That’s all folks! J 

6 Responses to “And the winner is…”

  1. mincos November 18, 2007 at 1:34 am #

    tare de tot jeux d’enfats… sper sa nu vada andrei ce am scris, ca iar se ia de mine :)) film asemanator, oarecum: les poupees russes (ca de amelie stie toata lumea🙂, da de asta nu)🙂

  2. mincos November 18, 2007 at 1:35 am #

    pardon, nu andrei, ci mantz/mantzy/manztog :))

  3. mincos November 18, 2007 at 1:35 am #

    caci mantzOG are blOG

  4. mantzy November 18, 2007 at 2:01 am #

    Tocmai ii spuneam Irinei sa incerce sa nu mai citeze din filme de doi lei cincizeci. “Amelie” e o capodopera, fie ca stie lumea de el ‘au ba, “Jeux d’enfants” e o telenovela simpatica intr-un singur episod. Si inca sper ca tie nu ti-a placut de fapt, moldovene (sau mincoase, ma rog), dar ca vrei sa o impresionezi pe Irina. Succesul in dragoste, in viata sau pe blog se bazeaza, in fond, pe-un sir de compromisuri😀

  5. Eliza November 20, 2007 at 8:47 pm #

    Oricat de draguta ai fi tu, mai bau ( >:D< ), trebuie sa iti atrag atentia ca eu ti-o luasem inainte cu ideea ta de blog cu top 5. ia fii atenta aici: http://antiblogul.blogspot.com/2006/07/high-fidelity.html😀
    Astept drepturile de autor😛

  6. Anastasia November 20, 2007 at 10:41 pm #

    Imi place ideea cu ce sa intamplat si cu ce putea sa se inample….La ce ar fi putut sa se intample poti sa debitezi mult si bine🙂 tu ai scris la obiect. Esti de apreciat🙂

Leave a Reply

